Sider

lørdag 18. april 2009

Litt goth...eller hva det heter...





Denne kjolen var det ikke lett og ta bilde av,ser mest ut som en klut jeg har slengt på veggen og knipsa ivei...fnis..
Den er ikke så skeiv og skakk irl,den var bare ikke enig med meg om at den skulle henge pent. ;)

Fikk forespørsel om jeg kunne sy sort fleecekjole med pink hodeskalle og stjerner.
Sa jeg kunne prøve og skred til verket,og hjelp...den hodeskallen var ikke lett for ei som er rimelig fersk innen applikeringens kunst.
Etter mye plunder ble det nå enslags hodeskalle på kjolen,og hun som skal ha den ble fornøyd...så sier meg fornøyd jeg og selv om jeg føler den kunne vært bedre.
Sydde sikk-sakk rundt kantene mens jeg strakk litt for og få bølgeeffekt,syntes det passet til tema.
Greide klippe 2 forstykker og,så jeg felte inn litt rosa bak i mangel av mere sort fleece...ble slett ikke så dumt det.
Sydd i str 1 1/2 år.

Ingen kommentarer: