Sider

søndag 11. oktober 2009

lite billedras :)

Har sydd endel i det siste,så her kommer ett lite billedras av det jeg har husket på og ta bilder av. :-)

Her er vinteren kommet,så da er det tiden for varmere klær.
Øverste fleecekjolen sydde jeg til meg selv,og fikk kjapt bestilling på noen til.
3 med ermer og en uten + orange velourkjole.
Er ikke alt som blir hentet,så velourkjolen + den lilla fleecekjolen ligger nå til salgs inne på nettbutikken.











Denne er sydd til ei frøken på str 134.


Og sett til meg selv med skjørt og genser. Visste hva jeg ville ha men hadde ikke mønster,klippet på måfa og var heldig med det...passet på første forsøk. :D

Lå mønster på bamselue inne på ottobre,måtte bare prøve. Ligger til salgs inne på nettbutikken.

Sett til jente str 1 år,herlige stoffer fra S&S. :-)




Fleecekjole sydd på bestilling,str 1,5 år.


Vinterkjole i fleece til meg selv,er en jeg sydde tidligere som jeg har forandret litt på,sydd på ermer og hette.

Og endelig fikk minsten seg tskjorte med biler på,kjempefornøyd med den. Sydde en tynn genser han kan bruke under.

Ingen kommentarer: